Famelie mare

Posted: 23 Mai 2012 in Relaxari
Etichete:, , , ,

Viata la tara poate fi tare faina. Mai ales de cand pe drumul nostru (strada e prea pretentios) din Floresti s-au mutat 4 familii, si a cincea e pe cale sa se mute. Ziua e plin de muncitori care trag din greu la a sasea casa, dar seara… seara e lumea noastra, a corporatistilor care dupa o zi de aer conditionat tot ce vreau e sa care pietroaie din drum, sa-si tunda gazonul, sa-si dea cu parerea la fiecare scandura picata din gard… Chestii chiar faine.

Doamne, fain mai e seara la tara.

Baiul e ca la patru familii sunt trei copii: 1 an jumate, 3 ani jumate si 4 ani (FOCA-i sefa in cartier). Si cand se intalnesc astia trei, mamicilor le creste tensiunea. Hell breaks loose. Trambulina Focai e prea mica, groapa de nisip a mezinei are brusc prea mult nisip care trebuie carat neaparat pe pavajul pus de doua saptamani, scaunului de piele crem ii lipsesc niste decoratiuni cu pixul etc. Cei care aveti mai multi copii sigur ma intelegeti. Se iau unul dupa altul, si incearca sa se intreaca sa vada care face prostiile mai mari.

Ei bine azi am luat-o eu pe FOCA de la gradinita. Dupa o pauza de 177 RON din care tot ce mi-am luat mie a fost un Stout (uuu, ce good time o sa-i arat in seara asta) am ajuns acasa. No, cand s-a vazut FOCA cu vecinu de 3 ani, s-au luat de mana si au mancat amandoi (nevasta face cea mai buna ciorba de chimen cu crutoane), apoi au bagat sarmale, apoi bomboane. Si cam atat a tinut dragostea.

Eram afara savurand tigara de dupa (masa) cand aud din casa. Cum sa va zic sa nu pierd exact senzatia? Stiti scenele alea din filmele de groaza cand il tortureaza pe unu intr-o cabana din padure si imaginea se trage inapoi, si tot ce vezi is copaci in noapte si o luminita in casa, dar se aud urlete ingrozitoare? Exact asa era… Arunc chistocul si ma reped in casa: FOCA urla ca din gura de sarpe, vecinul iubaret se uita cu ochi de Puss in Boots la ea, nevasta ii trimitea la colt pe amandoi… Ce sa zic, dupa-masa perfecta a oricui care a stat 10 ore la munca.

Pana la urma nu stiu ce s-a intamplat, atata am inteles ca FOCA plangea ca de fapt ea nu vrea la colt, de la vecin nu am reusit sa scot nimic din ce s-a intamplat, iar nevasta m-a ignorat ca de obicei.

Cat mai am? 6 ani pana face 10 ani? 10 pana face 14? 14 pana pleaca de acasa la facultate? Doamne, da-mi tarie…

Lasă un răspuns

