Cand ti-oi da o palma…

Posted: 10 Aprilie 2012 in Relaxari

Cica era o seara minunata de iarna, prin 2009. Nimic de facut p-acasa, asa ca am luat-o pe FOCA mea pe genunchi si hai cu tata de-a calutu… Ca sa nu oboseasca Nexu de atata calarie, m-am plasat pe canapea, unde pe margine se lafaia laptopul meu, inchiriind ultimul Fast and Furious de pe net.

Huta huta cu caruta… FOCA radea cu gura pana la urechi (copil de un an, ce sa faca si ea la atata zdranganeala). Si brusc devine interesata de insiruirea de litere. QWERTY, hmmm, ceva de mancare? Se intinde inspre laptop, eu o trag inapoi „Lasa, fata lui tata, inca nu ai ce cauta acolo!” dar ajunge totusi la taste si trage o palma sanatoasa pe tastatura.

O palma, numa una, nu codare extrema, nu pair programming, nu cautat pe google cum sa faca smecherii din taste. O palma scurta, si atat. Si cu palma aia, ecranu meu se intoarce cu susul in jos.

Ce sa va zic, ca mi-a luat mai bine de 10 minute ca sa fac urmatorii pasi:

1. paseaza FOCA, IT-ista in devenire, la nevasta.

2. basculeaza monitorul la 180 de grade.

3. invata sa scrii la tastatura cu capul in jos, in Google.

4. invata sa misti mousul la touchpad invers, ca doar acu stateam cu capul in jos fata de cum stateam de obicei.

5. gaseste setarea de inversare a ecranului.

6. sarbatoreste cu un schimbat de pampers.

Eh, cred ca pentru efortul asta merit si eu un laptop de la Evocomputers. Au un concurs zilele astea cu „cea mai hazlie/enervanta/interesanta intamplare legata de calculatorul meu”. Am si alte povesti despre relatia laptop/FOCA, dar asta a fost chiar prima patanie.

Gropare, tu ce ai mai reparat zilele astea dupa Groparelul?

Comentarii
  1. […] – un virus haios, deci haios de tot, deci foarte haios; https://nexulescu.wordpress.com/2012/04/10/cand-ti-oi-da-o-palma/ – ne istoriseşte cum se administrează o imagine pe un monitor pe invers […]

  2. paulabesleaga spune:

    Fi-miu face asta in mod constant (plus alte setari misterioase :D). Dar strict pt asta am aflat combinatia de taste care iti aduce displayul la normalitate ctrl+alt+una din sageti 🙂

Lasă un răspuns

