In hypermarket fara carucior

Posted: 26 Ianuarie 2012 in Relaxari
Etichete:, ,

Nu nu nu nu… Sa nu faceti greseala pe care am facut-o eu. Daca ai copil sub 20 kile, e absolut obligatoriu caruciorul la cumparaturi. As zice ca-i obligatoriu si cand e mai mare, eu as tine-o-n carucior si la 18 ani, dar parca 20 kg e limita la carucioarele de la hypermarket.

Ajungem prin nameti in fapt de seara in parcare la hypermarket, sa luam de-ale gurii. Unde stiam ca-s carucioarele: un troian de zapada. Las ca luam dinauntru, zic eu. Inauntru, nu stiu cum sa va zic, dar nu am gasit carucioare. Le-au ascuns banditii, s-au gandit sa ma saboteze. Pana la urma luam un suport de-ala pe roti, cu doua cosuri ca la alimentara comunista, si hai sa terminam o data.

FOCA daca s-a vazut libera, de ce sa asculte la „Fii cuminte!!”, asa ca m-am trezit jucandu-ma de-a v-ati ascunselea. Prin raionul de cosmetice, de bauturi racoritoare, la lactate, am reusit sa fac o diversiune si sa nu ajungem la vinuri. Ma rog, tot tacamul cand ai un ghem de draci de 3 ani jumate lasat liber printr-un labirint. Bineinteles ca pierdea diferite chestii, asa ca io eram strangatorul: ba o cordeluta, ba un fular, ba un iaurt insfacat de ea de pe un raft.

Ajungem la casa, FOCA urland cat o tineau plamanii ca ea vrea pe scena, sa cante, ca a chemat-o tanti acolo (Scena cred ca era un spatiu intre case, inchis de lanturi, un fel de ring de box, daca ma intrebi pe mine.). Nevasta, de rusine, o ia pe FOCA la scena si io raman cu tipul de la casa, sa terminam treaba cu scanatul.

Termina gagiul de scanat ce era pe banda, se uita la mine si intreaba: „Si cordeluta?” Clar, io aveam cordeluta pe freza, dar uitasem de ea. „Aaaa, nu, asta era a ei…„, si instant imi dau seama ca eram accesorizat cu cordeluta, manusele roz, fular mov deschis cu volanase (cam ca ala de la blonda din poza). Tipul zambeste a intelegere.

A trebuit sa ma justific cumva: „Ma pregatesc pentru o delegatie in Brighton

Lasă un răspuns

