100.000 de euroi

Posted: 22 Octombrie 2011 in Relaxari
Etichete:, ,

Frate, daca iau potul, va fac o masa la Piratii din Cluj la toti!

Nu ati inteles ce pot e, asa-i?

Pai sa ma explic. Pe la inceputul lunii, Groparu ne-a dat de stire ca se pot castiga 100000 de euro (am pus destule zerouri)? Bun… Si de atunci cu sfintenie, mai abitir ca mersul la biserica in 1323, zilnic ma bag si-mi repar antenele, si imi cumpar sanse, si ii mai atac pe unii si pe altii, sa fac credite sa-mi cumpar sanse. Imi place si ideea cum se extrag castigatorii, nu ca de obicei, tragere la sorti. Emagul intra pe random.org, scoate un numar generat random intre 1 si 99.999.999 (astia se lauda ca au descoperit cum sa genereze un numar random random, nu prin ceva calcule matematice).

No, da’ baiu e ca in weekendu asta s-a pus un fel de maraton. Gaseste comoara pe harta, cate una la 15 minute. Adica CREEEDITEEEE… Se poate castiga si un iPad2, dar mi-am ratat sansa asta ca am dormit pana la 12. Deci is legat de calculator, nu mai mananc, nu mai fumez… Si io eram ala care acu 10 ani urlam la dependentii aia care jucau Counter Strike 24 de ore in continuu.

Pentru cei (putini) care ma urmaresc, intrati si voi pe Ret3aua, faceti-va cont, si jucati… Va prindeti repede ce si cum. Ah, si va mai dau un pont: folositi google, si o sa gasiti niste baieti draguti care pun raspunsurile la chestionare online, sa nu va chinuiti sa cautati fiecare raspuns. GIYF.

Daca imi luati potul de sub nas, imi cumparati si mie un Charger, ok?

Comentarii
  1. Cipri spune:

    din nefericire uite ca se pot face si magarii .. : http://imageshack.us/photo/my-images/833/hackbh.jpg/ In duel sa rasppunzi in 0,01 secunde ..e grav 😐

Lasă un răspuns

