Beneficiile meseriei

Posted: 11 Octombrie 2011 in Relaxari

V-am povestit aici  cat de bolnava mi-a fost FOCA. ei bine, ei i-a trecut, dar m-a luat pe mine.

Asa ca dupa o noapte nedormita de tusete si harsaieli din plamani, de credeam ca m-a plesnit boala de pe pachetul de tigari, ma infiintez la farmacia de cartier.

„Paracetamol Sinus si ceva de pus in apa calda, gen Coldrex…” zic eu, plin de cunostinte farmaceutice. Se uita tanti farmacista la mine, si ma informeaza ca Coldrexul si celelalte prafuri „gen Coldrex” contin Paracetamol, asa ca nu are rost sa le iau pe amandoua. Io ridic sprancenele a mirare, imi recunosc tacit gaura in cultura, si ascult cu atentie cum imi insira cat paracetamol are fiecare… Pana la urma ii zic sa-mi dea „de-ala”, ca avea de toate, si paracetamol, si anti tuse, si anti alergenic, si anti raie, si anti ghinion… Ma rog de toate.

„Trebuie sa va atentionez ca provoaca somnolenta. Daca lucrati pe schela, sau conduceti, e contraindicat.” imi zice tanti plina de bunavointa.

„Ma aduce nevasta la munca, si sunt programator” ranjesc eu, ca in sfarsit am ales ce trebuie.

„Atunci puteti sa motaiti linistit la calculator”

… jur ca m-am blocat. Ce rost mai avea sa-i mentionez ca sefa e in birou cu mine…

Lasă un răspuns

