Politete

Posted: 30 Septembrie 2011 in Relaxari
Etichete:, ,

Ce te faci când te scapă tare? Fugi la baie…

Ce te faci când intri pe uşă şi te întâlneşti cu un cunoscut (cum ar fi, să zicem, un coleg)? Saluţi, zâmbeşti, şi treci mai departe…

Până aici clar, la toţi ni se întâmplă de câteva ori pe zi. Ambele situaţii.

Dar ce te faci în cazul asta: te scapă treaba mica, fugi la baie, te postezi la primul pisoar, începi să desfaci şliţul, şi vezi un coleg la 2 pisoare distanţă. Deja e nasol să fugi la cabina de WC. Deci, ce faci, saluţi şi zâmbeşti, sau iţi faci nevoile şi îl ignori?

De obicei ignor persoana. Mă gândesc cred că omul nu are chef de poveşti când are Jucaria în mână. Sau poate analizează ce a baut, poate a golit o jumătate de borcan de sfeclă roşie şi acum se mira ce culoare specială poate să iasă din el. Poate doar şi-o admiră. În orice caz, un „Wazzup” din partea mea ar sparge vraja.

Zic asta acum, după ce am comis-o. Fug, deschei şliţul, şi abia apoi îmi văd vecinul. Unul de la noi, nimic special. Şi mă pune naiba sa zic „Salut, ce faci?” (Here’s your sign). Tipul îmi aruncă o privire scurta: „Bine”. Apoi au urmat 30 de secunde de tăcere incomfortabilă.

Îmi pare rău că nu există o continuare a poveştii. Viata continuă ca şi cum nu s-ar fi întamplat nimic. Voiam doar sa scriu postu’ ăsta să-mi rămână scris SĂ NU MAI INTRU IN VORBĂ CU COLEGII DE PISOAR.

Lasă un răspuns

