Instinct primar

Posted: 12 Septembrie 2011 in Relaxari

Copiii is fenomenali. Toţi ştim că îs dulci, scumpici, crizaţi, afectaţi, plângăcioşi, indiferenţi, somnoroşi, flămânzi, fericiţi. Dar pariez că nu mulţi dintre voi le-au văzut faţa criminală. Criminală… poate e cam greu cuvântul ăsta, dar altul mai bun nu am găsit.

Eram la mare, Mamaia, un parc de copii foarte fain pe plajă. Cu spaţii gonflabile, tot ce trebuie ca puradeii să se simta bine. Ne băgăm si noi odoarele înăuntru, adică două fete de 3 ani. Ei bine, Naşa era puţin prea ingrijorată de soarta nepoatei ei (eu eram cu ochii pe finuţă, aşa că nu se stresa de ea… oricum, FOCA nu avea treabă, era pe trambulină), aşa că intra să o „ajute” să stea in picioare pe zona de joacă gonflabilă. Baiul e ca Naşa are cam 1.70 si 40 de kile, plus zero talent la stabilitate. Dacă nu aţi mers înca pe un spaţiu de-ăsta, trebuie neapărat să încercaţi. Parca eşti pe valuri. Si copiilor le scade IQ-ul la jumate. Şi mă pune dracu’ să zic ceva de genul „Copii, pe ea!!!” Instant şi-au întors feţele către Naşa, care se ţinea la marginea disperarii de o chestie erectă… Expresia de pe feţele lor mi-a îngheţat efectiv sângele în mine. Mi-a pierit total cheful de glumă. Jur că era expresia de pe faţa pitbull-ilor când le dai o ţintă pe care să o rupă in bucăţi. Cam aşa a paţit şi Naşa. A scăpat cu chiu cu vai căprioara dintre lupi, mi-a tras una, pe care am înghiţit-o, că o meritam, şi ne-am vazut de ale noastre…

Dar aşa e omul, nu invaţă din greşelile altora; mă duc cu FOCA în Happy Park în Polus. Un spaţiu foarte fain pentru copii, păcat că şi parinţilor li se dă voie inăuntru, fără a fi atenţionaţi. În loc de clasicele „Nu hrăniţi animalele!” aici trebuie să scrie „Nu întărâtaţi animalele!”. Eu, în necunostinţă de cauză şi cu un lapsus momentan la ce v-am povestit mai sus, Daddy Cool, încep să îi organizez: concurs de maşinuţe, care ajunge primul la tobogan, bătaie in piscina cu bile… Aici am încurcat-o. Privirea de killer s-a întors… 20 de minute mi-am luat bile in cap să am de unde duce. Nu contează că m-am refugiat în zona adulţilor, încercând să sorb un suc. Tot pe capul meu erau. Şi capul răutăţilor nu erau baieţii, ci doua fetiţe de 9-10 ani. Dulci ca o bombonică, şi cu o ţintă care l-ar fi făcut şi pe Robin Hood invidios.

Drept urmare m-am hotărât sa-i fac şi lui FOCA un program de „golire a tensiuniiŢ (încă nu ştiu cum, şi nici la nevastă nu i-am zis încă). Alcumva nu pot să-mi explic… De ce in 99% din cazuri copiii îs dulci ca o savarină, dar cateodată dau după ce pot cu ce apucă, cu o sete de moldovean care atacă turcii la Codrii Cosminului. Cred că un mini Fightclub i-ar ajuta sa fie mai fericiţi, să scoata toată tensiunea aia acumulată cand mamele ii pun sa-şi mănânce legumele.

Plus că puradeii mă strigau „Moş Crăciun!” !!!!!!!!!

Lasă un răspuns

