Ne chinuie talentul

Posted: 7 Septembrie 2011 in Relaxari

Ieri vine un bun prieten la mine, cu tot familionul: una bucată nevastă, una bucată finuţă de-a mea, şi una bucată viitor fin. Mânca-i-aş obrajii de bagabond…

Grătăreală strămoşească (mici pentru masculi, pui pentru neveste şi copii, două slaninuţe ca sa sfârâie mai bine), berea tradiţional vărsată pe terasă că unul sau altul s-au precipitat prea rapid înspre grătar ca nu cumva sa se înegrească vre-un mic, poveşti de-an-trânta (vai ce faine îs)… Înfulecăm eroic ca dacii la Drobeta, lingem bolurile după Tiramisu (nevasta e ‘ză best’ la facut tiramisu) şi apoi… Pauză… What to do, what to do…

Şi-mi vine mie o idee creaţă: KARAOKE!

Scot microfoanele de la naftalină, întind căblăraia (spre disperarea nevestei) şi începem usor… Un Obladi Oblada cu FOCA, cu bis, şi apoi ia amicul microfonul, spre disperarea fetelor, şi începem cu una, doua, trei hituri. Eu nu am vrut să-l las să se facă singur de ruşine, aşa ca l-am urmat cu vitejie… Te lasă cu sechele să vezi doi bărbaţi săriţi usor de 30 de ani şi 85 de kile ţopăind si urlând pe „I Will Survive”. Data viitoare vă anunţ din timp, să nu veniţi cumva, şi să ramaneţi auto-lobotomizaţi pe vecie.

El, super încalzit si cu chef de căntat, mă ia cu chestii grele: „AC DC nu ai? Aia cu na na na na na na na na Thunder…” „Găsim!” Şi urlăm amandoi pe thunderstruck şi, şi, şi… îmi pica netul. Jur, îmi pica netul. Şi io tot karaokele îl am bazat pe youtube, asa că mumu karaoke.

Am facut buză mare amandoi, am mai fumat două ţigări şi apoi ne-am dus acasă. Adică el s-a dus acasă, că io deja eram acasă…

Imi suspectez vecinii că mi-au facut vrăji la „ţava de net”, că şi-a revenit la 10 de minute după ce au plecat de la noi. Câtă invidie pe talentul înnăscut!

Comentarii
  1. ioana spune:

    iubi, sa stii ca si Foca are sechele de la incidentu’ cu netu da ea se jura ca era in mijloc la Danza Kuduro…na, fiecare cu ce-l doare.

Lasă un răspuns

