Povestea cu firul de păr

Posted: 5 Septembrie 2011 in Relaxari
Etichete:

„Tati, tati, spune povestea cu filul de păl…” imi spune FOCA câteodată, înainte de culcare.

„Eşti sigură că pe asta o vrei, şi nu Peter Pan sau Scufiţa Roşie?”

„Cu filul de păl, tati…”

„OK. A fost odată ca niciodată, pe pieptul lui tati trăia un singur fir de păr. Si era singur singurel saracuţul, si se plictisea…

Până intr-o zi când s-a uitat in sus şi a văzut barba lui tati. Şi acolo erau muuuulte fire de păr care se distrau şi chefuiau şi se simţeau bine.

Şi a strigat la barbă: ‘Măi barbă, tu ai multe fire de păr, nu imi dai şi mie câteva?

Barba a stat, s-a gandit, şi a zis ‘Da, cum să nu, doar eu am destule!‘.

Şi s-a scuturat aşa, dintr-o dată, şi pe pieptul lui tati au căzut muuulte fire de păr. Care apoi s-au inmulţit şi de atunci firul de păr nu mai este singur şi nu se mai plictiseşte, pentru ca toata ziua are cu cine sa povestească si sa faca party-uri.

THE END”

Comentarii
  1. Anda spune:

    Chiar speram ca nu pui poza din poveste. Multumim :))

  2. Diana Serban spune:

    super faina povestea…o sa i-o spun si eu la ale, dar o adaptez…:))))

Lasă un răspuns

