Pregatiri de nunta

Posted: 21 August 2011 in Relaxari
Etichete:, ,

Eveniment mare eveniment sambata viitoare la Beclean. Se casatoresc d-ra N cu domnul D, domnisoara N fiind sora mai mica a nevestei, si ultima odrasla nemaritata a socrilor mei. Cred ca de bucurie si cu speranta renascuta ca in curand o sa aiba un nepot/nepoata, Bucu (adica socrul mic) s-a hotarat sa faca pe dracu in patru si sa aranjeze ce mai era de aranjat la casa.

Si nu vorbim de o casuta de 100mp, ci de mii de metri patrati de gradina, plus cateva sute de interior.

Si ioi cate is de facut. Nu are rost sa incep sa va zic cate sunt, ca as ajunge la 1000 de cuvinte, sau pe aproape. Ideea e ca a trebuit sa-mi iau 2 zile de concediu  de odihna ca sa ajut.

Aseara, dupa ce am aranjat un pat de cablu care sa ascunda niste (ati ghicit) cabluri care deranjau nervul optic al soacrei (si pe care eu sa ma trazneasca daca le-am observat in cei 6 ani de la nunta noastra), admirand munca exceptionala pe care am facut-o (ha! ce, credeati ca o sa scap asa un post si sa nu ma laud?), m-a plesnit asa un dor sa-mi aranjez toate chichitele din casa. Toti avem cate un cablu atarnat aiurea, cate un intrerupator desprins pe undeva, o usa care scartaie. Si atunci mi-am dorit ca in fiecare casa sa fie cate o nunta o data la 4-5 ani. Nu ar fi bestial? Toate casele ar fi la fix aranjate, si credeti-ma ca in 4-5 ani nu se aduna chiar atatea treburi de reparat.

Sa-mi fie cu pardon, dar acum o inteleg pe d-na Udrea cu proiectul ei de reabilitare a fatadelor cladirilor. Tare fain mai arata o casa dichisita, nunta sau nu, mai ales la niste oameni gospodari.

Urati-mi spor la munca.

Comentarii

Lasă un răspuns

