Sotia mea = mama mea

Posted: 16 August 2011 in Relaxari

Dragele noastre sotii,

De vreo 4-5 ori toti am primit mailul ala in care cica fetele ne explica in 10 puncte de ce sotia NU e mama noastra. Ei bine, dragele noastre femei cu care impartim aceeasi verigheta, aflati ca de multe ori si voi va comportati ca mamele noastre, si nu tocmai in momentele cand am vrea sa o faceti. Caz de studiu: iesire la munte cu cortul.

1. „Barbiereste-te inainte sa pleci la munte!” – La naiba, dar mergem la biserica? O sa ai cumva chef de harjoneala la 8 grade in cort? Nu cred… Au trecut vremurile alea. Si toata lumea stie ca nu iti are nimeni treaba daca ai barba de 3 zile in creierii muntilor.

2. „Asa se lasa baia dupa tine?” In conditiile in care eram in intarziere, cu un drum necunoscut in fata si soarele care apune destul de devreme in defileu, cu un cort de instalat plus o saltea de umflat… Ce „mizerie” am lasat in urma mea in baie nu o sa puta cat suntem plecati, si nimeni nu o sa mai intre in baia aia pana nu ne intoarcem.

3. „Nu mai vorbi asa tare…” In principiu, oricine poate sa-ti atraga atentia daca urli, dar acuma serios, suntem doar 3 baieti, si purtam o conversatie in timp ce impartim o sticla de tequilla. Suntem si la munte, si nu urlam ca cretinii, doar ne contrazicem. De cand e lumea, nivelul tonului intr-o conversatie adauga un plus de greutate parerii tale.

4. „Mananca unt!” Mi s-a repetat de vreo 3 ori la masa de dimineata. Untul a fost foarte bun.

5. „Dar tu nu te imbraci? Ia-ti flanela ca s-a facut frig!” Seara pe la ora sapte. 20 de grade. Aici sotiile isi dovedesc aptitudinile de ghicitoare a viitorului, pentru ca la ora 11  e drept ca se ajungea pe la 12 grade. Tot timpul e bine sa te pregatesti din timp pentru chestiile nasoale care o sa se intample.

5. „Treci la culcare!” Saracutul pilit nu a mai avut ce comenta si a scos un „Afirmativ!” care l-ar fi facut mandru pe orice Drill Instructor din Armata SUA, si a disparut in cort.

Totusi, trebuie sa va multumim pentru ca, exact ca si mamele noastre: ati avut grija sa mancam diversificat, nu doar cefe de porc; am avut tot timpul tacamuri curate; ne-ati pus periuta de dinti in bagaj; nu ne-ati lasat sa dormim in aceleasi haine in care am stat toata ziua; ati avut grija de noi cand ne-am imbatat… Totusi, nu stiu cate mame au avut sansa sa aiba grija de baietii lor cand s-au imbatat, dar sunt sigur ca nu ar fi facut o treaba la fel de buna ca voi.

Cu drag, sotii vostri care va iubesc foarte mult…

Comentarii
  1. ciuciimic spune:

    „untul a fost ft bun” =)))))))))))))))

  2. ruxifuxi spune:

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) si sotul bun a tinut nevasta de cap nu?

Lasă un răspuns

