Merg cu cortul

Posted: 11 August 2011 in Relaxari
Etichete:

Politicienii romani au hotarat sa fie ca in vest. Sarbatori multe si dese, mai multe pe teme religioase, dar cui ii pasa. Au inceput usor cu Rusaliile si Sfanta Marie, Dumnezeu sa le dea mai multe idei de proiecte de-astea. Ideea e ca luni e liber, si toti stim ca lunea pica (tot timpul) dupa weekend. Yeepy-fuckin-a!!!

Asa ca Nexu isi ia nevasta din dotare, carpeste salteaua injunghiata miseleste de copilul unor prieteni la mare, scoate de la naftalina cortul si sacii de dormit, paseaza FOCA la bunici si pleaca pe urmele Nasului in ceva paduri (el pleaca cu o zi mai repede). Valea Draganului suna bine, sa vedem cum o fi si cand ajungem acolo.

E clar ca vine si nasul Nasului, si nasul nasului Nasului, si nasul nasului nasului Nasului (va fac o schema mai tarziu cu nasii astia, ca si mie mi-au trebuit vreo 10 minute sa pricep care la care e).  Al doilea nas al nasului Nasului nu vine, ca cica are de lucru, dar o sa-l convingem noi cumva. Doar e pacat de moarte sa lucrezi Duminica si de Sfanta Marie Mare.  Oricum, ideea e ca o sa fie cateva corturi, sa aiba ursu de unde alege.

Noi suntem „corturari” de-astia de oras, si mai suntem si insurati, asa ca sper sa pot ajunge cu masina pana langa camping. Nu m-ar deranja pe mine sa-mi car cortul, salteaua si sacul de dormit, plus accesoriile (2 perechi sosete, 2 tricouri si o bluza) si chitara vreo 5 km, dar am nevasta… Nevasta de oras… La care ii trebe tot frigiderul si jumate din dulapul de haine sa supravietuiasca 2 zile „in salbaticie”. Am incetat sa incerc sa inteleg de ce cu multa vreme in urma, asa ca o iau ca o axioma: nu incercam sa dovedim de ce, DAR TREBUIE TOATE LUCRURILE ALEA, CLAR?

Nu mai am stare. De-abia astept sa ajung. Desi stiu ca sigur o sa ma enerveze careva in primele 4 ore de cand am ajuns acolo (intotdeauna s-a intamplat, nu-mi fac iluzii ca anul asta scap), mai stiu tot asa de sigur ca de cand se lasa seara o sa mi se rupa de tot ce e in afara perimetrului.

Doua nopti si doua zile de copaci, parau, iarba, frig noaptea, ploaie, bauta, adunat lemne, facut foc, strans gunoaie, chitara, bauta, gratare, conserve, cafea la ibric…

A… Stie careva sa-mi explice pe scurt cum se face o latrina de succes? Pana acum faceam pe unde apucam, dar in weekendul asta vreau sa aduc lux in campingul nostru!

Comentarii
  1. ruxifuxi spune:

    in ultimii 4 ani? anul trecut nu ai fost cu noi si nici in ceilalti darrrrrrrr na poate americanii aia te enervau si sa te rogi la Al de Sus , sau fisu sa nu poposeasca pe langa voi/noi manelistii ca s-a dus drecului chitara ta

    • nexulescu spune:

      Ruxi dear, in 2007 am avut o masina langa noi, la Lesu, si au avut muzica. Dar langa noi insemna 100m cel putin. Dupa 12 noaptea nu am mai avut manele. Si Nasu are un plan sa gaseasca o poienita fix de 4 corturi + masini, si am incredere ca o sa gaseasca.

  2. dia1982 spune:

    si baietii se enerveaza? nexule, tu pareai calm de obicei, ce te-a apucat? sa te enervezi tu in primele 4 ore? doar mergi la relaxare, incarcare, reuniune cu natura, bla bla…lasa nervii acasa…

  3. nexulescu spune:

    Pai is calm de obicei, dar asta nu inseamna ca o sa se propuna/faca ceva cu care nu is de acord. Adica sunt sigur ca atunci cand o sa vreau si io sa-mi beau linistit berica, o sa vrea cineva (de sex masculin sau feminin) sa faca ceva care nu prea isi are rostul, sau necesita prea mult efort si nu „renteaza”, si eu trebuie sa ajut sau sa fac de-a dreptul. Fierb in mine, poate mai trag cate un „Dumnezaul lui de …”, dar o sa fac. Ideea e ca ma scoti din Feng Shui-ul meu…
    Pe de alta parte doar cu Feng Shui-ul nu o sa-ti amintesti mare lucru din excursie peste 3 ani.

Lasă un răspuns

