Vecini

Posted: 9 August 2011 in Relaxari
Etichete:,

Am si uitat cat e de fain sa ai vecini. Cat am crescut, ne-am avut bine cu toti vecinii. Apoi am plecat la facultate, si in camin eram o familie mare, vecinii sa traiasca. Apoi nu am mai avut vecini. Vreo 7 ani nu am mai avut vecini. Adica am avut, stiam ca exista, dar nu am avut, ma intelegeti?

De o luna am iar vecini, dar nu mi-am dat seama pana aseara.  Si e extraordinar sa ai vecini. Esti singur acasa si te plictisesti? Hai pana la vecinul, la o bere.  Te sacaie nevasta? Iti amintesti ca trebuie sa-ti ajuti vecinul la ceva. Ai ramas fara lapte la 11 noaptea? Sigur are vecina un pahar de imprumut.

E fain sa ai vecini, si aseara mi-am reamintit. La un pahar de Jagermeister (sau mai multe, cine le-a numarat). Pana la 2 noaptea. Cu chitara, cu Rammstein, cu Pasarea Colibri si un gratar pe care se coceau vinete. Rasete si glumite, destainuiri si amintiri, planuri si calcule de buget. Si culmea, la sfarsit nici nu a trebuit sa conduc pana acasa, sau sa-mi chem taxiul.

Nu-mi prea place sa dau sfaturi, decat daca mi se cer, dar de data asta o fac: apreciati-va vecinii, chemati-i la o bere. Chiar daca ai amici cu care te intelegi bine, chiar extraordinar, mai fa un loc si pentru vecinii tai in lista de prieteni.

Cam atat am avut de zis… Ma duc sa ma culc, ca m-a omorat vecinul azi noapte cu Jager-ul ala… Si pe deasupra nici ficateii pe care i-am mancat la amiazi nu mi-au cazut foarte bine. Si io care credeam ca Jager-ul e digestiv. La cat am baut, ar trebui sa-mi ajunga pentru toata digestia pana la Revelion.

Lasă un răspuns

