Cand se duce TIRul

Posted: 18 Iulie 2011 in Relaxari

Dragilor, is la mare. E cald, e bine, is socat ca dracu. Sambata spre duminica am condus pana aici (jumate nevasta, jumate io).

Dormeam pe Valea Prahovei, nu la volan, ci in dreapta, ceasul 1:40 noaptea. Cand aud: „Iubi, iubi, s-a dus TIRul!” Deschid ochii, socat, pe drum vreme de cacao, ploaie marunta, aglomerat, bara la bara, serpentine, drumul acoperit de tot felul de ramasite aduse de siroaie. In fata, un parapet, curba de 90 de grade, Nevasta tocmai semnaliza sa opreasca. Parapetul lipsa pe o latime de vreo 5-8 metri.

„Ce?”

„S-a dus TIRul! In prapastie, a disparut! In fata mea, intelegi? Am auzit sunet de frane si, foarte sec, s-a dus, a disparut!”

Nu imi venea sa cred, chior de somn. Din spate ne claxona lumea ca ce naiba facem noi de vrem sa oprim pe dreapta. Curba dupa curba, nu ai cum sa vezi ca dispare un TIR de pe sosea. Eram la iesirea din Posada, catre Ploiesti. Renuntam sa oprim, nu exista banda de urgenta acolo, si e si un singura banda pe sens. Plus ca nu stii cand vine alt TIR din spate si te trage dupa el in prapastie, cu FOCA cu tot.

Sun la 112, ma fac de ras fata de nevasta, banguind ceva de genul „Sotia zice ca disparut un TIR in prapastia de la Posada!” Ma uitam in spate, sperand sa vad ceva in bezna aia. Nimic, nici o flacara…

Fara prea multe adaugiri, un prieten care era la vreo 10-15 minute in urma mea a zis ca era plin de SMURD si politie in curba… Vestile bune au venit de dimineata, cand ai mei mi-au zis ca au vazut accidentul la TV, dar culmea, nimeni nu a patit nimic. In plus, pe cand a ajuns SMURD-ul, o alta masina tocmai plonjase in prapastie, dupa TIR probabil. Cele doua bambine din masina mica nu au patit nimic, nici soferul TIRului.

Ziceam la inceput ca is socat. Chiar daca stiu ca toti is bine, nu pot sa-mi scutur sentimentul ala naspa care iti sta pe sira spinarii, cand iti inchipui un TIR de 20 de tone plonjand in crapatura de la Posada…

Tot caut innebunit stirea pe net, dar nu gasesc nimic. Dati un comment cu stirea, daca dati de ea.

Lasă un răspuns

