Dulcele sunet al greierilor…

Posted: 14 Iulie 2011 in Relaxari
Etichete:, , ,

Alaltaieri am tuns gazonul. Fara peripetii, nu ca prima data. Asa ca ieri mi-a permis sa stau la umbra casei vecinilor, pe propriul meu colt verde, si sa sorb un Guiness… Si cum stateam io asa, observ activitate intensa la firul ierbii… Un singur soi de ganganii topaitoare, nu mai mari decat semnul ‘ de la voi de pe tastatura (cautati pe langa ENTER, daca nu stiti unde e). Dar multe, cate 10-15 bucati per smoc de iarba. Nevasta analizeaza alienii si decide ca is pui de greiere.

Aici io cred ca m-a atins la subconstient, nu am bagat de seama pe moment, dar toata seara dupa ce s-a stins lumina, numa la asta m-am gandit: cat de fericit o sa fiu io cand o sa-mi cante greierii in cap toata toamna. Banuiesc ca eram influentat tot la subconstient de cainii care latrau (probabil bucurosi de racoare) in tot cartierul.

Ca o paranteza: am gasit o solutie inginereasca sa racoresc mansarda unde dorm. Se incinge dormitorul seara la peste 30 de grade, si nu pentru ca am cea mai hot nevasta de pe planeta. Ei bine, tot secretu era sa deschid Veluxul in camera vecina (asta explica latraturile foarte audibile in casa), si se formeaza efect de semineu: toata caldura e supta in sus de velux, iar aerul de 20-21 grade intra prin geamurile de la parter, strategic lasate deschise. De ce e inginereasca? Pentru ca un inginer e cea mai lenesa persoana de pe planeta. Numa un inginer s-a putut gandi ce instrument poate face ca sa nu mai spele vasele in chiuveta – si asa a aparut masina de spalat vase.

Asa, si stateam eu cu ochii in tavan imaginandu-mi greieri si caini, si ciuperci, si insecticide, si ciuperci cu insecticide si… si adorm… pana pe la 3 noaptea cand sar in picioare din pat, FOCA ma intreaba „ce se aude, tati?„, nevasta ma intreaba „#@!$ @#!@$&%#!@ !@$$!@$%! ?„, io, nauc de somn, imi ia vreo 3 secunde sa ma dumiresc ca de fapt nu e un greiere urias ce imi canta in casa, ci o alarma. Ies pe balcon (de cand am casa nu am iesit pe balcon decat cand am montat balustrada). Deci asa ceva nu va inchipuiti: Florestiul dormea de nu avea treaba (sau injura cu capul sub perna), toti cainii cred ca s-au ascuns sub custile lor de frica, aerul era perfect, si dinspre sensul giratoriu urla o alarma de masina de nu va imaginati asa ceva. Biutiful, ca in povesti.

Pe cand ajung inapoi in dormitor, deja era pace si liniste. FOCA dormea iar, leoarca de transpiratie (trebuie sa reanalizez sistemul semineo-veluxian), nevasta nici nu s-a miscat din pozitia initiala, un caine incerca timid sa latre.

Asta pana dimineata la 7 jumate cand FOCA s-a hotarat brusc ca nu mai are chef sa doarma, si a dat alarma.

Lasă un răspuns

