Parerea mea…

Posted: 7 Iulie 2011 in Atitudini
Etichete:, , ,

Groparu a zis o chestie misto despre BAC-ul de anu asta…

Dar io nu ii compatimesc deloc pe cei 56% care au picat. O fi BAC-ul un test, si nu un concurs de admitere cu numar limitat de locuri, dar nimeni nu si-a batut joc de elevi. Subiectele au fost la fel ca in fiecare an, adica discutabile. Doar ca nu s-a mai lasat sa se copieze ca anii anteriori.

De ce nu ii compatimesc? Pentru ca mie nu mi-a tinut nimeni partea in 1999 cand am dat bacul…  ’99 a fost singurul an in care istoria a fost obligatorie la toate profilele si sportul s-a scos ca proba optionala. Si am primit subiect „Partidele politice in perioada interbelica„, la profil de mate-fizica… A fost cel mai jenant bac din istoria Romaniei, si nimeni nu s-a plans cat se plange zilele astea. Am invatat, si am trecut cu peste 9, fara sa copiez. Si la fel tot liceul meu (cu cativa picati, dar sa-i numeri pe degetele de la o mana).

Asta e parerea unui actual inginer, care a invatat sa iubeasca istoria dupa ce a ajuns in anul 3 de faculta. Si o iubeste si azi, dar nu pentru ca ceva ministru s-a hotarat sa i-o bage pe gat cu forta…

Manualul care mi-a bantuit noptile in 1999

Comentarii
  1. Miha spune:

    asa -i .. si eu am fost in aceiasi generatie si am dat bacul din 4 ani de istorie si chimie anorganik si logica si etc..

Lasă un răspuns

