Cand nu te prinzi de o poanta…

Posted: 29 Iunie 2011 in Relaxari

Primesc un spam azi, distractiv. Si cum se intampla de obicei cand ma deconcentreaza cineva, mai pierd 5-10 minute din link in link… Si dau peste poza asta, care mi s-a parut foarte tare:

Si spam-uiesc si eu la randul meu, sa descretesc fruntile oamenilor…

Si aici the shit hits the fan. O colega de birou ma intreaba: care-i faza?

Eu: Pai… Viata la bloc nu e ce-a fost… Pe un bloc comunist… incerc eu timid sa dau un hint

Ea: So? foarte serioasa

Eu: Pai…. E asa, ironic…

Ea: …

Eu: Lasa…

Acu ma simt ca naiba, ca nu i-am putut da un raspuns mai destept. Incredibil cum ti se duce naibii inteligenta daca dormi doar 5 ore pe noapte. Oare si ea a dormit tot asa putin ca mine?

Comentarii
  1. Diana Serban spune:

    Viata la bloc nu mai e ce-a fost. E mai rau, pentru cei care au ferestrele astupate de bannerul respectiv…:)))

  2. NBM spune:

    ironia e cea mai fina forma de umor…nu toata lumea o intelege….si citind tot post-ul, se confirma faptul.

Lasă un răspuns

