Genetica rulz

Posted: 20 Iunie 2011 in Relaxari

Cei ce ma cunosc stiu ca imi place sa dorm. Mai ales vara, dupa ce te-ai copt incet la cele 27-28 grade din dormitor in timpul noptii, si dimineata la 7 te trezesti, si cu un singur ochi intredeschis crapi geamul de 3 degete (sau mai nou la termopane il rabatezi vertical), si zbori inapoi sub cearceaful care deja incepe sa se racoreasca. As putea sa dorm pana la 1 dupa-masa, daca nu mi s-ar face foame.

Anyway, nu asta-i povestea. Azi e luni, si dupa multe insistente ale alarmei ma extrag de langa nevasta, si ma pregatesc de plecat la munca. Pe cand sa ies pe usa, se aude FOCA povestind cu nevasta. Nu pot pleca fara sa ma pupe FOCA (cu toate ca primesc pupic cam o dimineata din zece). Ajung la ele tocmai cand FOCA voia sa faca pishu. „Pe olita, sau pe veceu?” intreb eu cu un zambet pana la urechi… „Pe veceu” raspunde FOCA, si-mi arunca o privire killer. O pun pe WC, o tin, ea ridica ochii incetosati de somn, si zice

„TATI, FACEM PISHU, SI DUPA MAI MELGEM UN PIC LA NANI, DA?”

Nici daca ar fi luat cineva sange din sangele meu si sa-l cloneze, nu ar fi iesit o fraza mai buna…

Lasă un răspuns

