„Litoralul Romanesc” – a.k.a. „Sa merem la mare”!

Posted: 17 Iunie 2011 in Relaxari
Etichete:, ,

Dragilor, de vreo saptamana am inceput cu nevasta, adica ea a inceput mai mult, sa ne stresam de „mers la mare”…

Eu nu is extrem de incantat de marea romaneasca, asa, din principiu… Ultima data am mers in 1998, si am ramas cu un gust amar. Dar anu asta ni s-a facut o oferta pe care nu o putem refuza, asa ca „Hai la mare”…

Si de ce fac io pe mine acum? Nu-s eu domnu domnilor, dar ma astept sa mi se aduca mancarea in maxim 30 de minute de cand am comandat-o, sa apara un chelner la maxim 3 minute de cand m-am pus la masa, si sa am ce sa mananc, mult si bun de preferinta… Anyway, is preconceptii, avand in vedere ca nu am mai mers de mult acolo,  dar asta tot aud de la cei care au mers la mare:  „Mancare buna, dar am asteptat 2 ore sa ne-o aduca”.  Sa va zic ceva: orice mancare e extraordinara cand o mananci la cel putin 2 ore dupa ce ti s-a facut foame (nu cred ca cineva merge „preventiv” la restaurant – „Bah, presimt ca peste 2 ore o sa-mi fie foame, hai sa comandam…”). Asa ca merge romanul la terasa Pescarusul, cu fluturasi in stomac, si nu de-aia pe care ii simti cand colegei de banca din liceu i se vede breteaua sutienului… si isi comanda cartofi prajiti cu mici si mustar,  care apar dupa 2 ore, posibil si reci… Va zic io, o sa fie cei mai buni mici pe care i-a mancat in viata lui. „Mancare buna, dar am asteptat 2 ore sa ne-o aduca”…

Buuun, sa revin de la fricile mele cum ca o sa mor de foame la mare.

Sa va zic cum e treaba cu stresatul asta al nevestemii: pe ea nu o intereseaza ce o sa mancam („nu murim noi de foame”), pe ea o intereseaza drumul pana la mare (din Cluj) si cum s-o imbunam pe FOCA pe drum (pentru cei ce nu ne cunosc, FOCA e fiica-mea, are 3 ani, si e mare fana Robotzi), cat de abrupta e intrarea in mare, daca avem umbrela de plaja sa poata dormi FOCA pe plaja etc. Treburi de mamica.

Pe mine ma intereseaza urmatoarele: unde mergem (la vreo luna de cand mi s-a zis ca merem nu am aflat exact unde o sa fim cazati – „Undeva intre 2 Mai si Vama Veche” ar trebui sa ma linisteasca, si sincer incep sa ma linistesc, doar o sa am masina…), de cand pana cand (pana aseara cand am vorbit cu organizatorul nu am stiut exact care-i perioada), si ce se vrea sa se faca (ce poti sa faci cand ai un copil de 3 ani cu tine la care vrei sa-i arati ca avem si noi nisip si valuri). Totul bineinteles ca sa pot prevedea tot felul de probleme care ne-ar distruge vacanta perfecta.

Lucrurile incep sa prinda contur, mai ales de cand am rezervat si 2 nopti la Hotel Caraiman din Mamaia (sa vada copilul delfinii, si sa pape tati normal, la sfarsitul vacantei…). Si uite asa am aflat eu care e problema majora a turismului romanesc:

HOTELURILE DE LA MARE NU AU ADRESA!!!!!!!!!!!!

In era gps-ului, cand se asteapta ca austriacu’ sa vina la noi si sa mearga la Hotel Caraiman, el face rezervare pe net, confirma cu receptia, ca e civilizat, si nici prin gand nu ii trece ca netul cel mare nu are informatie unde e hotelul; vrea sa bage in Garmin „Hotel Caraiman, Nordul statiunii Mamaia„, si nu gaseste nimic!!!! sta pe net saracul, si cauta. Si gaseste 2 locatii pentru acelasi hotel! Ia o gura de aer, se incapataneaza, invata romana, oricum o sa-l ajute aici, si pana la urma gaseste, daca are noroc, o poza amarata, in care nordul e la dreapta.

Daca o sa gasesc hotelul, o sa va zic cum a fost…

P.S. Am uitat sa va zic de ce merg eu totusi la mare:

Comentarii
  1. nexulescu spune:

    Ok, m-am intors de la mare. Concluzii:
    – se mananca acceptabil la „Impinge tava”
    – se mananca acceptabil si la terase, timpul de asteptare a fost foarte ok (20-40 minute)
    – hotelul a fost gasit de GPS (minune mare!)

Lasă un răspuns

